Cumu classificà i guanti di prutezzione di u travagliu?

I materiali cumuni per i guanti di prutezzione di u travagliu sò 8 categurie:

1. Cuir, principarmenti pigskin, cowhide, sheepskin, artificial leather, artificial leather.

2. Colla, principalmente gomma, lattice naturali, gomma nitrilica.

3. Panni, principarmenti tessuti di maglia, tela, tessuti funziunali, è accessori.

4. Filati, principarmenti filatu di cuttuni, filu di nylon, filatu elasticu altu, filatu elasticu bassu.

5. Aghjunghje materiali, principarmenti cuttuni, spugna, filu d'acciaio, materiale antivirus, materiale anti-skid, materiale ignifugu è materiale anti-shock.

6. Materiali chimichi, ossidu di zincu, antioxidanti, sulphur, pigmenti, idrossidu di potassiu, bicarbonate di calcium, etc.

7. Materiali chimichi, quì si riferisce à guanti liquidu.

 

main-08

 

Classificazione di i guanti di l'assicuranza di travagliu basatu nantu à:

1.Classificati per materiale: guanti di lattice, guanti di gomma, guanti di gomma, guanti di nitrile, guanti di pvc, guanti di jersey, guanti di flanella, guanti di velluto d'oru, guanti di tela, guanti di lana, guanti di filatu di cotone, guanti di pelle bovina, guanti di maiale, guanti di pelle di pecora, Guanti di visone, guanti di pelle di cervo, guanti di pelliccia sintetica, guanti di pelle sintetica, guanti di plastica, ecc.

2.Classificati secondu u prucessu: guanti dipped, guanti di gomma appesi, guanti di gomma semi-pendenti, guanti di gomma appiccicati in linea, guanti di film, guanti di trè rib, guanti di mezza dita, guanti invisibili, etc.

3.Classificati per usu: guanti medichi, guanti da sci, guanti astronauti, guanti di immersione, guanti alimentari, guanti di saldatura, guanti resistenti à l'acidu, guanti resistenti à l'alcali, guanti resistenti à l'oliu, guanti resistenti à i tagli, guanti antiscivolo, friddu Guanti resistenti, guanti resistenti à a temperatura, guanti per u fornu à microonde, Guanti Cerimoniali, Guanti da sposa, Guanti da barca, Guanti da pugilatu, Guanti da tiro, Guanti da giardino, Guanti monouso è più.

4.Classificati per l'apparenza: guanti arrugatu, guanti dispensa, guanti di lace, etc.

5.Classificati per abitudini: guanti d'esportazione, guanti di maglia, guanti di cuttuni, guanti di rughe verdi, guanti di lavanderia, guanti di atleti, etc.


Tempu di Postu: Dec-21-2022